Een inkijk in de reparatie- en retourprocessen van MediaMarkt

Een inkijk in de reparatie- en retourprocessen van MediaMarkt

Op 24 september vond de FIAR Kennissessie ‘Duurzaamheid en Tarieven’ plaats. De tweede spreker van deze sessie was Jan van Schooten van MediaMarkt. Van Schooten is verantwoordelijk voor de aftersales-processen binnen Mediamarkt en gaf het publiek een kijkje in hun reparatie-, en retourafhandelingen. Ook stond hij stil bij de uitdagingen die MediaMarkt tegenkomt in deze processen op gebied van gebruiksduur en consumentenrecht. Een bijzonder interessant thema in het kader van de ontwikkelingen in de regelgeving. Hieronder leest u de belangrijkste punten uit zijn presentatie.

Spreker Jan van Schooten tijdens de FIAR Kennissessie. Fotograaf: Jort Stengs
Spreker Jan van Schooten tijdens de FIAR Kennissessie. Fotograaf: Jort Stengs

Wilt u verder lezen? Word dan deelnemer van FIAR of log in.

Word nu ook deelnemer

Bent u producent of importeur van consumentenelektronica? Ontvang dan regelmatig een bericht vol kennis en inspiratie, met actuele thema’s, nieuws en aankomende bijeenkomsten.

deelnemer worden